سفارش تبلیغ
صبا ویژن

danestaniyejazab

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ویژگی های عطر بلک افغان چیست؟

عطر بلک افغان یکی از محصولات محبوب و مورد استقبال برند ناسوماتو است. این عطر در سال 2009 توسط آقای Gualtieri طراحی و معرفی شد و تا به امروز مورد استقبال قرار گرفته است.

عطر بلک افغانی

عطر بلک افغان اصل یکی از محصولات محبوب و مورد استقبال برند ناسوماتو است. این عطر در سال 2009 توسط آقای گوالتیری طراحی و معرفی شد و تا به امروز مورد استقبال قرار گرفته است. برای خرید اینترنتی عطر بلک افغان کافیست به فروشگاه عطر و ادکلن مه استایل مراجعه کنید. این عطر آنقدر بوی جذاب و منحصر به فردی دارد که برخی به آن لقب جادوی سیاه را داده اند.

 

نت های عطر سیاه افغانی

در تولید عطر از سه اسانس مختلف استفاده می شود که به آنها نت های پایه یا عطر می گویند. اولین نت بویی است که هنگام استشمام عطر به مشام می رسد و اولین بویی است که حس می کنید. نت دوم یا میانی بوی ماندگارتری دارد و مدت کوتاهی پس از پف کردن عطر قابل استشمام است. اما نت آخر نت اصلی است که بوی آن ساعت ها باقی می ماند. در واقع بعد از استفاده از عطر، بویی که باقی می ماند نت سوم است. ترکیب نت های عطر بوی آن را می سازد و هر عطر را از عطر دیگر متمایز می کند. نت های عطر بلک افغان به شرح زیر است.

 

نت اولیه اسانس گیاهان و ترب است

نت میانی از رزین ضروری، صمغ، برگ تنباکو و تنباکو

نت سوم یا آخر، اسانس عود، چوب و عود است

وقتی عطر را اسپری می کنید در ابتدا بوی گیاه شاهدانه را حس می کنید و می توان آن را نت سبز نامید، سپس این بو تلخ می شود و به سمت بوی چوب و تنباکو می رود و آرامش و تمرکز خاصی ایجاد می کند.

 

ویژگی های ظاهری عطر بلک افغان 

همانطور که گفته شد این عطر را جادوی سیاه می نامند و دلیل آن رنگ قهوه ای تیره آن است. رنگ این عطر در نگاه اول همه را مجذوب خود می کند. رنگ آن را می توان مروارید این عطر معرفی کرد. روی شیشه عطر نام بلک افغانو با رنگ سفید درج شده است و بر جذابیت بطری می افزاید. ظاهر شیشه عطر بلک افغان نیز زیبایی خاص خود را دارد. شیشه کاملا شفاف و کریستالی است و رنگ تیره عطر شفاف است. این گردن شیشه ای باریک و در نهایت به پمپ تمام فلزی متصل می شود. درب شیشه عطر نیز از چوب ساخته شده و زیبایی آن دو چندان شده است. عطر بلک افغان اصل را فقط از مه استایل با تخفیف خریداری کنید. اندازه درب چوبی این عطر نسبتا بزرگ است و به اندازه بطری است و مانند یک کلاه بزرگ روی سر عطر قرار می گیرد.

بلک افغان در شیشه های مینیاتوری 30 میلی لیتری، 100 میلی لیتری و 4 میلی لیتری تولید می شود. همچنین در حجم 2000 میلی لیتر در صورت درخواست تولید می شود.

این عطر رایحه ای گرم و تلخ دارد. رایحه ای که همه را مجذوب خود می کند. اگر به عطرهایی با رایحه گرم و تلخ علاقه دارید، قطعا جذب عطر بلک افغان خواهید شد.

 

افغان سیاه محصول کدام کشور است؟

برای فروشندگان و خریداران عطر، کشور سازنده نیز مهم است. عطر بلک افغان ساخت کشور هلند و مدل اصلی آن تولید هلند می باشد. همچنین کشورهای دیگر نیز به تولید این عطر روی آورده اند و شاهد تولید آن در کشورهای سوئیس، فرانسه و امارات هستیم. البته کشورهای دیگر نیز بلک افغان را با کیفیت پایین تری تولید می کنند اما کشورهای معرفی شده با کیفیت ترین عطر را تولید می کنند.

 

عطر بلک افغانی زنانه و مردانه

یکی از سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که این عطر برای مردانه است یا زنانه؟ بوی قهوه، تنباکو و چوب ممکن است در ابتدا عطر را مردانه کند، اما در کنار بوی حشیش و چوب آگار قرار می گیرد. این عطر هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است و هرکسی که از این عطر لذت می برد بدون در نظر گرفتن جنسیت می تواند از آن استفاده کند.

 

شناسایی سیاه افغان اصل و جعلی

بلک افغان به صورت اصل و تقلبی تولید می شود. برای خرید عطر اورجینال بهترین راه خرید از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده است زیرا یک فروشگاه معتبر اعتبار آن را زیر سوال نمی برد و از محصولات اورجینال استفاده می کند.

نکته دیگری که می توانید برای تشخیص عطر اصل از تقلبی استفاده کنید، توجه به نوع محصول است. ظرف نمونه های تقلبی از پلاستیک ساخته شده است، در حالی که عطر اصلی در یک لیوان کریستالی قرار می گیرد. درب محصول نیز نشان دهنده اصل تقلبی است. درب عطر اصلی چوبی است اما درب مدل تقلبی پلاستیکی با طرح چوب است.