سفارش تبلیغ
صبا ویژن

danestaniyejazab

صفحه خانگی پارسی یار درباره

3 مورد مهم برای خرید عطر و ادکلن مردانه

انتخاب عطر مناسب برای اکثریت افراد کار سختی است و اکثر افراد هنگام خرید عطر و ادکلن در میان رایحه های مختلف عطرها گم و گیج می شوند. تنوع عطرها در فروشگاه ها بسیار زیاد است و ممکن است فروشندگان نتوانند شما را به خوبی راهنمایی کنند که کدام عطر مردانه را مناسب شما بخرید. پس برای اینکه هنگام خرید عطر مردانه دچار سردرگمی نشوید، بهتر است شرایط خود را بررسی کنید و با توجه به شرایط گزینه هایی را از قبل در نظر بگیرید. این کار علاوه بر اینکه تصمیم گیری را برای شما آسان می کند، بسیار مهم و حیاتی است.

 

حقیقت این است که هر عطری برای هر زمان و مکانی مناسب نیست. اگر می خواهید از ادکلن مردانه استفاده کنید که مورد پسند شما و اطرافیانتان باشد، باید بدانید که عطرها و ادکلن های مناسب برای هر فصل و هر موقعیت اجتماعی ویژگی های متفاوتی دارند و باید در هنگام انتخاب به آن ها توجه کنید. در این مقاله از خلیفه چی قصد داریم به عوامل و ویژگی های موثر در انتخاب یک عطر مردانه خوب بپردازیم و بدانیم در موقعیت های مختلف کدام ادکلن مردانه را بهتر خریداری کنیم؟

 

هنگام خرید یک عطر مردانه خوب، عوامل زیادی می توانند در انتخاب شما تأثیر بگذارند، از جمله فصل، مناسبت و سبکی که قصد استفاده از آن عطر را دارید، طعم بویایی و انتخاب های قبلی شما. در زیر توضیح می دهیم که چرا هر یک از این موارد برای کمک به شما در تصمیم گیری برای خرید ادکلن مردانه مهم است.

 

در عین حال امکان خرید عطر دهی را نیز برای شما همراهان خلیفه ای عزیز فراهم کرده ایم تا با پرداخت هزینه کمتر و پس از اطمینان از دریافت بازخورد مثبت، عطر یا عطرهای مورد نظر خود را خریداری و تست کنید. ، حجم اصلی عطر را تهیه کنید. . دکانتر عطر اصلی در حجم کمتر است که به شما این امکان را می دهد تا قبل از انتخاب ادکلن مردانه مناسب، چندین رایحه مختلف را امتحان کنید و ادکلن مردانه خود را راحتتر انتخاب کنید.

 

1. اثر فصل

مهمترین عامل در انتخاب عطر مردانه مناسب فصل استفاده از آن عطر است. موضوعی که خیلی ها به آن توجه نمی کنند این است که هر عطری را نمی توان در هر آب و هوایی استفاده کرد. به طور کلی عطرهای گرم بیشتر برای فصول سرد و عطرهای خنک برای فصول گرم مناسب هستند.

عطرهای خنک پخش بو کمتری دارند و استفاده از آنها در فصول پاییز و زمستان از پخش شدن بوی آن و رسیدن به بینی اطرافیان جلوگیری می کند. همچنین ماندگاری آنها در فصول سرد کمتر است و در واقع می توان گفت استفاده از یک عطر مردانه خنک در هوای سرد چندان مفید نیست. به همین ترتیب استفاده از عطر مردانه گرم در هوای گرم مناسب نیست. زیرا پخش بوی عطرهای گرم و ترکیب آن با گرمای هوای تابستان یا بهار، رایحه ادکلن شما با رایحه های محیط ترکیب می شود و ممکن است عطر روی پوست و لباس شما بوی نامطبوعی بدهد.

 

2. تأثیر مقام و لباس

هر عطری حس و حال خاص خودش را دارد. برخی از عطرها به افراد احساس سبکی، آزادی و راحتی می دهند. این دسته از عطرهای مردانه بیشتر برای استفاده در مجالس دوستانه، استفاده روزمره و با لباس های روزمره راحت و اسپرت مناسب هستند.

در حالی که دسته ای دیگر از عطرها حالت رسمی و جدی تری دارند و بیشتر برای شرکت در جلسات مهم، مراسم رسمی، محل کار و هنگام پوشیدن لباس و کت و شلوار رسمی استفاده می شوند.

پس از این به بعد وقتی تصمیم می گیرید یک عطر مردانه خوب بخرید، به موقعیتی که می خواهید از آن عطر استفاده کنید، توجه کنید.

 

3. تأثیر طعم بویایی شما

بدیهی است که برای انتخاب یک عطر جدید باید به طعم بویایی خود مراجعه کنید و پس از بررسی عطرهایی که در گذشته استفاده کرده اید، ادکلن جدید خود را انتخاب کنید. پس راحت باشید و در انتخاب ادکلن مناسب سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. انتخاب عطر مردانه مناسب چیزی نیست که برای همه مردان جواب کلی داشته باشد. عوامل قبلی (فصل و مکان) به عنوان فیلتر به شما کمک می کنند تا انتخاب های مناسب تری داشته باشید. اما پاسخ نهایی به ذائقه بویایی شما بستگی دارد.