سفارش تبلیغ
صبا ویژن

danestaniyejazab

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی 6 عطر زنانه برای جذب مردان

ارکیده مخملی تام فورد

 

مطمئنا ادکلن زنانه تام فورد Velvet Orchid به عنوان یک عطر زنانه که مردان را به خود جذب می کند، گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای عاشقانه یا مناسبت های عاشقانه خاص محسوب می شود. این عطر گرم زنانه در سال 2014 توسط شرکت آمریکایی "تام فورد" به بازار عرضه شد و در گروه رایحه های شرقی و گل قرار گرفت. ارکیده مخملی برای خانم های جوان یا اوایل میانسالی که می خواهند در مجالس رسمی به خوبی بدرخشند مناسب است. خانم های شیک پوش با استایل کلاسیک می توانند از این عطر زنانه برای جذب آقایان به عنوان عطر امضای خود در مجالس رسمی و خاص استفاده کنند. در Velvet Orchid، رایحه های شیرین، دلچسب، گرم و ماندگار مانند ترنج، پرتقال ماندارین، عسل، گل رز، سنبل، نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب پرست، ارکیده، مگنولیا، وانیل، چوب صندل سفید، صمغ مر، labdanu، balsam خودنمایی می کند به طوری که شما با رایحه ای کاملا رسمی مواجه می شوید.

 

پوسته بمب ویکتوریا سکرت

 

آیا ممکن است فردی برای جذب مردان به دنبال بهترین عطر زنانه باشد و نام عطر اغوا کننده Bomb Shell برند آمریکایی ویکتوریا سیکرت را نشنیده باشد؟! این ادکلن زنانه خنک از گروه رایحه های گلی و میوه ای است و می تواند برای قرارهای عاشقانه تابستانی بسیار مناسب باشد. خانم های جوان، جسور و شادابی که به دنبال عطرهای ملایم، لطیف، شیرین و رویایی هستند می توانند با استفاده از این ادکلن در روزهای گرم سال مردان را به خود جذب کنند و کلاس و لطافت زنانه خود را به کمک این عطر به رخ بکشند. تنوع رایحه های موجود در بمب شل باعث شده تا خانم های خواستگار نظر خاصی نسبت به این خانم جذاب داشته باشند

 

Yves Saint Laurent Black Opium Intense

 

اپیوم اینتنس عطری بسیار اغوا کننده است که می توان آن را جذابیت مردانه دانست. طبیعت گرم، شرقی و وانیلی این عطر فرانسوی باعث شده تا خانم های جوان و پرشور از آن برای مناسبت های خاص عاشقانه خود استفاده کنند. Black Opium Intense در سال 2019 وارد بازار شد و به سرعت به یکی از عطرهای اغوا کننده تبدیل شد. این عطر زنانه در نت آغازین خود از رایحه ظریف تمشک بویسن در کنار رایحه مجلل ابسنت برای جذب آقایان استفاده کرده است. در نت میانی این ادکلن جذاب، رایحه هایی مانند یاس، شکوفه پرتقال و قهوه می نوازند. نت پایانی از ترکیب وانیل، چوب صندل سفید و شیرین بیان تشکیل شده است تا در نهایت رایحه ای شیرین دلپذیر داشته باشید.

 

ادو تویلت زنانه گوچی گیلتی

 

عطر ادکلن Guilty Pour Femme عطری است ملایم، شرقی و گلی که توسط شرکت ایتالیایی گوچی به عنوان عطری زنانه و جذاب برای آقایان عرضه شد. این عطر بسیار لطیف و زنانه در نت آغازین خود حاوی رایحه های مطبوعی مانند ترنج، پرتقال ماندارین و فلفل صورتی است تا شروعی کاملا معتدل و با وقار داشته باشد. در نت میانی این عطر زنانه برای جذب آقایان از ترکیب رایحه های شمعدانی، یاس، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش استفاده شده است تا اوج لطافت زنانه را با آن احساس کنید. در نت پایانی گوچی گیلتی رایحه های ظریفی مانند مشک، عنبر، وانیل و نعناع هندی را در کنار یکدیگر قرار داده است تا در نهایت بتوانید عطری مناسب برای قرارهای عاشقانه یا دوستانه خاص خود پیدا کنید.

 

Estee Lauder Modern Moose Novit

 

در سال 2016 کمپانی آمریکایی استی لادر عطر زنانه گرم، شرقی و چوبی را با نام مدرن Mousse Novit روانه بازار کرد. مدت کوتاهی پس از عرضه این ادکلن به بازار، بسیاری از طرفداران برند استی لادر این عطر را به عنوان ادکلنی برای جذب آقایان معرفی کردند. این عطر زیبا گزینه بسیار مناسبی برای خانم های جوان برای استفاده در مجالس رسمی یا خاص عاشقانه است. در نت آغازین موس مدرن، از ترکیب پرتقال ماندارین و دارچین چینی استفاده شده است تا نت آغازین بسیار باکلاسی به شما بدهد. در نت میانی قرار گرفتن رایحه یاس در کنار آفتاب پرست و بابونه رویایی شگفت انگیز را خلق کرده است. نت پایانی با افزودن رایحه های دانه تونکا، مشک، عنبر، وانیل، نعناع هندی و نوعی دیگر از کهربا، ظرافت این ادکلن را برای جذب آقایان به اوج رسانده است.

 

ادو پرفیوم Yves Saint Laurent Elle

 

عطر زنانه Yves Saint Laurent Alle عطری است فرانسوی و متوسط که در سال 2007 روانه بازار شد.این عطر زنانه برای جذب آقایان در گروه رایحه گلی، چوبی و مشک قرار می گیرد و هم برای استفاده روزانه و هم برای رسمی می تواند بسیار موثر باشد. مناسبت ها خانم های جوان و پرشور با کمک این ادکلن جذاب زنانه می توانند وقار و خوش سلیقه خود را در انتخاب عطر مناسب به رخ بکشند. در نت آغازین این عطر از رایحه گل رز در کنار گل صد تومانی و مرکبات استفاده شده است. نت میانی این عطر حاوی رایحه هایی مانند گل رز، فریزیا، یاسمین و دانه های قرمز است. نت پایانی ترکیبی از نعناع هندی، وتیور، سدر و گل های ختایی است تا در نهایت عطری شیک و فریبنده داشته باشیم. این عطر مردانه جذاب به دلیل ماندگاری و پخش بوی خوب می تواند گزینه قابل قبولی برای قرارهای خاص دوستانه یا عاشقانه باشد.