سفارش تبلیغ
صبا ویژن

danestaniyejazab

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین ادکلن زنانه گرم و شیرین

معرفی ادکلن های گرم و شیرین زنانه

پاکوربان Pure XS برای زنان

 

اگر به دنبال یک ادکلن زنانه گرم و شیرین برای مهمانی‌های شبانه پاییزی و زمستانی هستید و می‌خواهید در مجالس رسمی و یا قرار ملاقات‌ها خط بویی شیک به جا بگذارید، می‌توانید روی عطری وسوسه‌انگیز مانند Pure XS از برند اسپانیایی پاکورابان حساب ویژه‌ای باز کنید. این عطر زنانه گرم و شیرین در سال 2018 به بازار عرضه شد و به سرعت به عطر امضای بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و طرفدار رایحه‌های شرقی و گلی تبدیل شد. پاکوربان Pure XS برای زنان تنها حاوی 5 رایحه اصلی است. اما این رایحه‌های جذاب به قدری ساده و شیک در کنار هم نشسته‌اند که می‌توانند با اولین اسپری عطر شما را به راحتی وسوسه کنند. رایحه وانیل و چوب صندل سفید در کنار گل یلانگ یلانگ، گل کتی و ذرت بوداده در این ادکلن زنانه به زیبایی بازی می‌کند. 

 

زرژوف ایتالیایی

 

Zarjouf Italica یک عطر یونی از کمپانی ایتالیایی Zarjouf است که در سال 2016 به بازار عرضه شد و با استقبال گسترده بانوان مواجه شد. این ادکلن گرم و شیرین زنانه در گروه عطرهای شرقی چوبی قرار دارد و عطری شیک برای مهمانی‌های خاص و یا مجالس خاص عاشقانه می‌باشد. در نت آغازین این عطر شیک و مجلل از رایحه بادام در کنار زعفران و شیر استفاده شده است تا از همان ابتدا با عطری مجلل و خاص مواجه شوید. رایحه وانیل و تافی در نت میانی جذاب است و در نت پایانی رایحه مشک در کنار سدر و چوب صندل سفید به چشم می‌خورد تا در نهایت با رایحه‌ای رویایی برای سردترین شب‌ها و روزهای سال مواجه شویم. . Zarjouf Italica ماندگاری و رایحه قابل توجهی دارد! 

 

ویکتور و رولف بن بن

 

اگر می‌خواهید ادکلن زنانه گرم و شیرین با رایحه‌ای شاداب و جوان برای استفاده روزانه در فصل پاییز و زمستان داشته باشید، در انتخاب ویکتور‌اند رولف بون بون (بن بن) شک نکنید. این ادکلن زنانه با رایحه‌ای گرم و شیرین در سال 2014 توسط شرکت هلندی خود به بازار عرضه شد و در گروه رایحه‌های گلی و شیرین میوه‌ای قرار گرفت. در بین انواع ادکلن‌های گرم و شیرین زنانه بن بن توانست نظر بسیاری از خانم‌های جوان و خاص که روحیه شاد و فانتزی دارند را به خود جلب کند. رایحه میوه‌ای و کاراملی موجود در این عطر یکی از نقاط قوت آن است و آن را به محصولی جذاب و وسوسه‌انگیز تبدیل می‌کند. پرتقال ماندارین، پرتقال و هلو در نت آغازین، یاسمین، شکوفه پرتقال و کارامل در نت میانی و عنبر، سدر، چوب صندل سفید و چوب گایاک در نت پایانی به خوبی با هم بازی می‌کنند تا شما را در رویای بودن در باغی پر از میوه به وجود آورند. آب نبات. برای شما تداعی کند

 

ترمه کد Gior Jio Armani

 

ادکلن Gior Gior Armani Code Cashmere یک ادکلن زنانه با بوی گرم و شیرین است که به دلیل ماندگاری و بوی عالی می‌تواند برای استفاده روزانه در فصول سرد سال بسیار مناسب باشد. این ادکلن گرم و شیرین زنانه در سال 2017 در ایتالیا تولید شده و در گروه رایحه‌های شرقی و گلی قرار می‌گیرد. عطر کشمر کد عطری است بسیار لطیف و زنانه با رایحه‌ای شیک و با وقار که می‌تواند کلاسی خاص به استایل پاییزی و زمستانی شما ببخشد. در نت آغازین این عطر گرم و شیرین زنانه از رایحه یاس در کنار شکوفه پرتقال استفاده شده است. نت میانی حاوی رایحه زنبق همراه با آفتاب پرست و بادام است. در نت پایانی رایحه‌های مطبوعی مانند نعناع هندی، چرم و جیر در کنار رایحه‌های دودی به چشم می‌خورد تا در یک عصر بارانی پاییزی یا یک صبح برفی زمستانی از رایحه این عطر وسوسه‌انگیز مست شوید. 

 

ادو پرفیوم تیری موگلر آنجل

 

این عطر از برند تیری موگلر که به عطر ستاره نیز معروف است، یک ادکلن زنانه گرم و شیرین و بسیار نوستالژیک است که رایحه‌ای خاص و شیک برای خانم‌های در آستانه میانسالی دارد و می‌تواند وقار زنانه‌ای منحصر به فرد ببخشد. به سبک پاییزی و زمستانی خود. . ستاره تیری موگلر در سال 1992 توسط شرکت فرانسوی خود به بازار معرفی شد و در گروه عطرهای وانیل شرقی قرار گرفت. این ادکلن گرم و شیرین زنانه برای مجالس رسمی و مهمانی‌های شبانه در فصول سرد سال بسیار مناسب است و نت پایه بسیار فریبنده‌ای دارد. رایحه‌های مختلفی مانند ترنج، دانه‌های قرمز، آناناس، زیره، جوز هندی، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید و پرالین به خوبی در این عطر زنانه ماندگار و دلپذیر خودنمایی می‌کنند. 

 

Van Cleef & Arpels Orchid Vanilla

 

آیا یک ادکلن زنانه گرم و شیرین از گروه عطر گلفام برای روزهای سرد سال می‌خواهید؟ پس به راحتی از Van Cleef & Arpels Vanilla Orchid عبور نکنید! ارکیده وانیلی در سال 2009 در کشور فرانسه تولید شد و با رایحه گلی خود توانسته نظر بانوان جوان و پرشور را به خود جلب کند. ترکیبی از رایحه‌های جذاب و لطیف زنانه در این عطر گرم و شیرین پخش می‌شود تا عطر و ماندگاری قابل قبولی ایجاد کند. رایحه‌های دلچسب و گرم مانند پرتقال ماندارین، گل رز، دانه تونکا، مشک، وانیل، رز، سدر، بنفشه، شکلات، بادام و ارکیده هستند.